gravatar

Kemudahan untuk sesiapa yang sangat suka APA system

Semester ke 2  dah! Jadi bak kata pensyarah, dalam semester 1 kesilapan dalam citation APA boleh dimaafkan lagi. Rasa letih kan kalau buat formatting. Dalam Microsoft Word 2007 memang ada features utk memudahkan kerja. Tapi kalau standard otak karat cam aku.. memang hape pun tak bolehhh...

Jadi, aku mula berkenalan dengan http://www.writecite.com

Cintanya berputik lantaran bibit-bibit kemalasan menyemak setiap satu noktah / koma / italics / what ever...


Go to the link and select APA style and choose type of your reference.
Senang cerita aku, nak cite 1 buku nie..


Nama penulis : Theusen, G. J. and Fabrycky, W. J
Tahun : 1984
Judul Buku : Engineering Economy.
Edisi : 6th ed.
Tempat terbit : Englewood Cliffs, N. J
Penerbit : Prentice-Hall.
hlm : 150–178.

So, after make few selections aku berada di page >>

http://www.writecite.com/students/apa/index.php

huhu.. baru perasan aku lupa letak page number.. apa ada hal.. hehe

kot panda mu lah ehhh....